Bekle Beni

Bekle beni geleceğim, tüm geçmişin geçmişini silerek. Elimde martıların ayak izleri, ayağımda sevdanın tozu. Kaldırmışım bütün perdeleri penceremden, sen diye sana diye açmışım kalemin kapılarını, kalemin ucunu. Rüzgarın yönünü çevirmişim bu aşk için "aşk olsun" diye diye...

Bekle beni geleceğim, tüm acıların acısını silerek. Saçlarımda parmaklarının izi, dudağımda dudağının tuzu. Kaldırmışım bütün yasakları defterimden, sen diye sana diye açmışım mührünü yüreğimde ki zarfımın, zaafımın. Melanet hırkasını giymişim bu aşk için "aşk olsun" diye diye...

Bekle beni geleceğim, tüm yalnızlığın yalnızlığını silerek. Göğsümde bir kelebeğin çırpınışı, yüreğimde hasretin erimeyen buzu. Kaldırmışım bütün sığınakları depremlerimden, sen diye sana diye açmışım yarımı, yaramı. Göğe merdiven kurmuşum bu aşk için "aşk olsun" diye diye...

Bekle beni geleceğim, tüm yalanların yalanını silerek. Kalbimde meczupların selamı, gözlerimde fettanlığın son kozu. Kaldırmışım bütün parmaklıkları bedenimden, sen diye sana diye açmışım ahımı, günahımı. Ar ve namus şişesini kırmışım bu aşk için "aşk olsun" diye diye...

Bekle beni...




16 yorum:

koyusiyah dedi ki...

kıvamında...

Zeyno dedi ki...

Tam mı?

koyusiyah dedi ki...

elinin ayarı nasıldır?

Zeyno dedi ki...

Yazdıklarımdan nasıl anlaşılıyor?

koyusiyah dedi ki...

günden güne değişen gibi... tahminim doğru mu?

Zeyno dedi ki...

Doğru...

koyusiyah dedi ki...

his işte

Zeyno dedi ki...

Öyle olmalı...

koyusiyah dedi ki...

öyle oldu..

Zeyno dedi ki...

Hep mi?

koyusiyah dedi ki...

devam edelim mi?

Zeyno dedi ki...

Buyrun...

koyusiyah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeyno dedi ki...

Burda hotmailim adresim var.. Twitterda da adresiniz varsa? O da olur...

koyusiyah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeyno dedi ki...

Gelmedi.. zeynepbone@hotmail.com.tr


Share/Bookmark