bAşka Yazdım



bAşka bir hikaye yazmalıyım. Benim hikayem olmalı bu, belki de senin... Kim bilir? bAşka olmalı anlatılan, söylenen. Açığa çıkmalı, şimdiye kadar ne varsa gizlenen. Hep aşka dair yazdım şimdiye kadar. Aşk sandığı’m, aşk sandığım hikayelerimle dolup taşıyor. O yüzden, bu sefer bAşka olacak…

Gözlerimden akan yaşların hesabını yapmamalıyım bu kez. Ya da defalarca dinlediğim aynı şarkıyı döndürmemeliyim, dilimin dönmediği hasreti anlatmaya çalıştığım, satır aralarımda. Okunur okunmaz, "bu sefer bAşka yazılmış" denmeli bu yazı...

Kalp çarpıntılarımın, yüzünü görmekten değil, içtiğim kahveden olduğu düşünülmeli. Denizlerde değil, dehlizlerde kaybolduğum zannedilmeli. yaSaklamalıyım, yakın ettiğim uzakları. Ben bile bilmemeliyim, bile bile kendime kurduğum tuzakları…

bAşka yazdım

Sessiz kalma...





0 yorum:


Share/Bookmark